Select language
 
Polecamy
OGS2000 Promiennik podczerwieni, lampa grzewcza  (biały)
OGS2000 Promiennik podczerwieni, lampa grzewcza (biały)
615,00 zł 500,00 zł
szt.
KLIMA 10 grzejnik hybrydowy, dualny panel grzewczy 1000W
KLIMA 10 grzejnik hybrydowy, dualny panel grzewczy 1000W
1 340,00 zł 1 089,43 zł
szt.
NEO NP Grzejnik elektryczny, konwekcyjny 1400W (4 kolory)
NEO NP Grzejnik elektryczny, konwekcyjny 1400W (4 kolory)
880,00 zł 715,45 zł
szt.
RADIUM 24 panel grzewczy na podczerwień grzejnik 2400 W
RADIUM 24 panel grzewczy na podczerwień grzejnik 2400 W
1 449,00 zł 1 178,05 zł
szt.
Folia grzewcza na podczerwień 80W Ecofilm
Folia grzewcza na podczerwień 80W Ecofilm
85,00 zł 69,11 zł
mb
Folia grzejna pod lustro  Ecofilm MHF
Folia grzejna pod lustro Ecofilm MHF
89,00 zł 72,36 zł
szt.
STYLO 10 Grzejnik elektryczny, konwektorowy 1000W
STYLO 10 Grzejnik elektryczny, konwektorowy 1000W
399,00 zł 324,39 zł
szt.
KLIMA 15 grzejnik hybrydowy, dualny panel grzewczy 1500W
KLIMA 15 grzejnik hybrydowy, dualny panel grzewczy 1500W
1 530,00 zł 1 243,90 zł
szt.

 

Kalkulacja, wycena systemu ogrzewania na podczerwień, ceny, koszt urządzeń, koszt montażu, projekt systemu ogrzewania

REKLAMACJE I ZWROTY

Gwarancja i serwis

Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie posiadają gwarancję. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z nami (telefonicznie +48 602 100 892 lub pod adresem e-mail poczta@termo-sklep.pl) celem ustalenia sposobu dalszego postępowania.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (faktura) stanowi on podstawę do zgłaszania reklamacji.

 

Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 602 100 892.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij na adres wskazany przez Sklep towar, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej decyzji).
  2. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy reklamowany produkt.

 W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: poczta@termo-sklep.pl lub telefonicznie: +48 602 100 892. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania będących wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru (jak w sklepie stacjonarnym). Każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, możesz zostać obciążony dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem wartości produktu lub produkt nie zostanie przyjęty.

 Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Skontaktuj się z nami (telefonicznie +48 602 100 892 lub pod adresem e-mail poczta@termo-sklep.pl) celem ustalenia sposobu dalszego postępowania.
  2. Zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością odeślij na adres wskazany przez Sklep lub dostarcz osobiście do siedziby Sklepu.
  3. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie (wzór stanowiący Załącznik do Regulaminu Sklepu), w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  4. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu.
  5. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres e-mail prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy.

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania wykraczające poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru), przekażemy Ci na wskazany adres e-mail informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl