Reklamacje i Zwroty

Gwarancja i serwis

Wszystkie produkty sprzedawane w naszym Sklepie posiadają gwarancję producenta bądź dystrybutora. Okres ochrony gwarancyjnej  podany jest w opisie danego produktu. Szczegółowe warunki gwarancji są dołączane do zakupionego produktu. Mogą być także udostępnione na życzenie przez zakupem.
W przypadku wykrycia wady w produkcie w okresie gwarancji, skontaktuj się z nami (telefonicznie +48 602 100 892 lub pod adresem e-mail poczta@termo-sklep.pl) celem ustalenia sposobu dalszego postępowania.

Gwarancja producenta/ dystrybutora nie wyklucza odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady produktu przez okres 2 lat od daty zakupu w przypadku jeżeli nabywcą jest konsument. W przypadku zakupu przez nabywcę nie będącego konsumentem odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi jest wyłączona.

Uwaga: Prosimy o zachowanie dowodu zakupu (faktura) - stanowi on podstawę do zgłaszania reklamacji.

 

Reklamacje

Po odebraniu  przesyłki, najlepiej w obecności przewoźnika,  zawsze sprawdź, czy zawartość nie uległa uszkodzeniu w transporcie.
Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru przesyłki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia niezgodności czy uszkodzenia produktu powinien zostać sporządzony z kurierem (lub elektronicznie na stronie internetowej firmy kurierskiej) protokół szkody, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji u przewoźnika.
Jeżeli opakowanie posiada widoczne poważne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 602 100 892.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Po uprzednim kontakcie z nami (telefonicznie +48 602 100 892 lub pod adresem e-mail poczta@termo-sklep.pl) prześlij na adres wskazany przez Sklep towar, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany ewentualny zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej decyzji).
  2. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy reklamowany produkt.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: poczta@termo-sklep.pl lub telefonicznie: +48 602 100 892. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na odległość lub poza lokalem Sprzedawcy. Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży przysługuje wyłącznie Nabywcy towaru będącego Konsumentem (osoba fizyczna) lub Przedsiębiorcą indywidualnym (osoba fizyczna prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą, ale dla której przedmiotowy zakup nie ma charakteru zawodowego, wynikającego z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o CEIDG).

Produkt powinien zostać zwrócony w stanie nie zmienionym,  nieuszkodzony i bez śladów używania  będących wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru (w zakresie jak w sklepie stacjonarnym). Każdy element zestawu musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu. W przypadku niespełnienia tego warunku, zgodnie z obowiązującymi przepisami, możesz zostać obciążony dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem wartości produktu.

 Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Skontaktuj się z nami (telefonicznie +48 602 100 892 lub pod adresem e-mail poczta@termo-sklep.pl) celem ustalenia sposobu dalszego postępowania.
  2. Zakupiony produkt w niezmienionym stanie, kompletny i w oryginalnym opakowaniu  odeślij na adres wskazany przez Sklep lub dostarcz osobiście do siedziby Sklepu.
  3. Dołącz do przesyłki pisemne Oświadczenie (wzór stanowiący Załącznik do Regulaminu Sklepu), w którym zawrzesz chęć odstąpienie od Umowy Sprzedaży i zwrotu produktu, a także podasz niezbędne dane, w tym numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  4. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu.
  5. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres e-mail prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy.

Jeżeli w zakresie procedury zwrotu produktu pojawią się wątpliwości np. ze względu na uszkodzenie czy niekompletność zwróconego produktu, lub też oznaki użytkowania towaru wykraczające poza zakres konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru (jak w sklepie stacjonarnym), przekażemy Ci na wskazany adres e-mail informację dotyczącą dalszego postępowania.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl